събота, 30 март 2013 г.

Горещо препоръчвам курса Изкуството да живееш на всеки!


Казвам се Веселина Янева от Хасково. Преминах курса Изкуството да живееш за първи път през 2009 година. Преди това не се бях интересувала от йога, но изпадайки в депресивно състояние, търсех начини да го преодолея. Моя приятелка ме насочи и ме увери, че именно йогата ще ми помогне. Много съм доволна и щастлива, че й се доверих тогава, и че попаднах на курс именно на Фондация Изкуството да живееш. На този курс научих и преосмислих доста неща в живота си, овладях прости и лесни начини да изчиствам стреса и да се зареждам с енергия чрез техниката Сударшан крия. Преоткрих света - красотата в природата, силата на любовта, удоволствието от общуването с хората. Станах нов човек - по-усмихнат, по-здрав, по-смел, по-организиран и успешен! 

Горещо препоръчвам на всеки този курс!

Няма коментари:

Публикуване на коментар